Kylie Jenner Sam Edelman’ın 20. yıl kampanyasının başrolünde
NEW YORK – Caleres (NYSE: CAL) portföyünün önde gelen markalarından Sam Edelman, medya kişiliği ve girişimci Kylie Jenner’ın marka yüzü olarak yer aldığı İlkbahar/Yaz 2024 kampanyasını başlattı. Kampanya, markanın yıl boyunca devam edecek olan 20. yıldönümü kutlamalarının önemli bir parçasını oluşturuyor.
Etkileyici tarzı ve girişimci ruhuyla tanınan Jenner ile yapılan işbirliğinin, markanın özgüven ve zanaatkârlık değerleriyle örtüşmesi amaçlanıyor. Fotoğrafçı Chris Colls tarafından çekilen kampanyada Jenner, markanın klasik tasarımları ile yeni moda trendlerinin bir karışımını sergilemeyi amaçlayan bir dizi görselde yer alıyor.
Markayı eşi Libby Edelman ile birlikte kuran Sam Edelman, ana şirket Caleres’in desteğinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek Jenner’ın modern kadını temsil eden rolüne vurgu yaptı. Kampanya, markanın son yirmi yıldır ayakkabı sektöründe temel bir unsur haline gelen kalite ve tasarıma olan bağlılığını yansıtmayı amaçlıyor.
Görüntüler, Hazel Pump, Bianka Slingback ve Felicia Ballet Flat gibi koleksiyonun önemli parçalarının yanı sıra Michaela Mary Jane ve Leana Heel gibi yeni stilleri de vurguluyor. Marka, bahar koleksiyonunu Sam Edelman’ın Nordstrom’da kişisel olarak katılacağı ve Nisan ayı başında Scottsdale, AZ ve Dallas, TX’de düzenlenecek etkinliklerle tanıtmayı planlıyor.
İlkbahar/Yaz 2024 koleksiyonu şu anda SamEdelman.com adresinden ve dünya çapındaki perakende mağazalarından satın alınabilir. Bu kampanyanın sadece markanın kilometre taşı yıldönümünü kutlamakla kalmayıp, aynı zamanda Sam Edelman’ın önümüzdeki yıllarda müşterilerine sunmayı hedeflediği moda ve ivmeyi de öne çıkarması bekleniyor.
Bu makalede kullanılan bilgiler basın açıklamasına dayanmaktadır.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.